Geplaatst: 16-01-2010 23:33
[146076]als je rempedaal intrapt teveel slag hoofd rem cilinder is goed (al gewisseld) tweede keer beter
voor blokken plus schijven nieuw
achter zo goed als nieuw
goed ontlucht
wij hebben veel vw maar dit nog nooit mee gemaakt , wie weet wat
Gr Alex