teveel dooie slag eerste maal remmen

3 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
19 tdi
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 16-01-2010 23:33

[146076]als je rempedaal intrapt teveel slag hoofd rem cilinder is goed (al gewisseld) tweede keer beter

voor blokken plus schijven nieuw

achter zo goed als nieuw

goed ontlucht

wij hebben veel vw maar dit nog nooit mee gemaakt , wie weet wat

Gr Alex