Geplaatst: 21-01-2010 10:09
[146479]Dag collega's,
Ik heb weer een traditionele koud/warm slechtaanslaan probleem.
Bij koud/warm moet je net even langer doorstarten om de motor te laten aanslaan. Haal ik de temp.sensor los merk ik geen verschil. Storinggeheugen is leeg. Meetwaarden van koelvl.temp. is OK.
Ik heb nog om toch de bekende starter uit te sluiten een snelstarter gemonteerd, maar dit geeft weinig verschil.
Deze auto heeft ruim 3 ton gelopen, ik hoorde dat die pompen dan ook nog wel eens lopen te rommelen.
Iemand daar ervaring mee?
M.v.g. Geert-Jan