Geplaatst: 21-01-2010 22:05
[146539]Metaalachtig bijgeluid waar te nemen zowel stationair als op toeren. Trekken,rijden en schakelen gaat goed,motor loopt ook rond.
Automaat reeds gedemonteerd.vliegwielplaat is heel. Distributiedeksel gedemonteerd hier lijkt alles er goed uit te zien.
Waterpomp gedemonteerd,geen speling of lager problemen waargenomen. Gedeelde span-tandwiel,stuurbekr.pomp en dynamo gedemonteerd
ook deze zijn in orde. HEEFT IEMAND EEN IDEE ?? MIJN TOVERDOOS RAAKT EEN BEETJE LEEG!!