Geplaatst: 28-01-2010 13:29
[147115]Beste, weet iemand de diagnosestekker steken van een golf 3 cabrio.
normaal zit hij naast de radio of boven de asbak.
ik gezien bij de zekeringen ook niets.
Ook blijft het lampje branden van de airbags, probleem is ontstaan nadat ik hem had weggedaan om het interieur te kuisen.
Met dank. Peter