diagnosesekker golf 3 1998

4 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
1600
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 28-01-2010 13:29

[147115]Beste, weet iemand de diagnosestekker steken van een golf 3 cabrio.

normaal zit hij naast de radio of boven de asbak.

ik gezien bij de zekeringen ook niets.

Ook blijft het lampje branden van de airbags, probleem is ontstaan nadat ik hem had weggedaan om het interieur te kuisen.

Met dank. Peter