Demontage versnellingsbak

13 reacties

Merk
Peugeot
Model
Boxer
Type
Onderwerp
Motorcode
2.8 HDI
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 31-01-2010 12:12

[147364]Hallo mensen.

Ik wil de koppelingsplaten met drukgroep vervangen, hier zit dus een trekkoppeling in dus haal je normaal de as van de gaffel er uit en dan is het zo gepiept.

Nu het volgende probleem de as zit muur vast is geen beweging in te krijgen, zit deze ergens geborgd of is er een andere oplossing voor?