3 reacties
Lid sinds: 08-01-2009
Bijdragen: 482
Geplaatst: 18-07-2009 12:21
Donderdag komt de auto, ga als eerste naar het relais kijken.
Raildruksensor al gewisseld met een andere goed rijdende, maar, naar mijn weten geeft hij al heel snel de raildruksensor aan in het storingsgeheugen, toch?