2 reacties
Lid sinds: 16-12-2008
Bijdragen: 44
Geplaatst: 12-03-2009 10:34
Hallo,
van het ene op het andere moment vindt het navigatiesysteem geen satelieten meer. Opnieuw calibreren/een uurtje buiten zetten met contakt aan helpt niet. Iemand ervaring hiermee, zou het de antenne kunnen zijn?