slaat niet aan !!

2 reacties

Merk
Peugeot
Model
206
Type
206
Onderwerp
Elektronica
Motorcode
gti
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Benzine

hmp

Lid sinds: 19-01-2008

Geplaatst: 19-01-2008 13:40

hoi ik heb een peugeot 206 gti (2.0) en ik heb een probleem . hij start wel maar slaat niet aan nu heb ik gemeten en ik heb geen voeding op de injectoren en op de bobine . iemand enig idee wat het kan zijn ??


bedankt alvast groetjes randy