Geplaatst: 19-01-2008 13:40
hoi ik heb een peugeot 206 gti (2.0) en ik heb een probleem . hij start wel maar slaat niet aan nu heb ik gemeten en ik heb geen voeding op de injectoren en op de bobine . iemand enig idee wat het kan zijn ??
bedankt alvast groetjes randy