5 reacties
Lid sinds: 28-04-2008
Bijdragen: 14
Geplaatst: 30-04-2008 16:29
Soms bij het starten valt mijn e39 plots naar 1100 toeren.Er komt dan op het schermpje feul injention systeem op wie kan er mij zeggen hoe dat komt.