Geplaatst: 04-02-2010 0:04
[147720]beste colega's,
ik heb hier een punto die niet meer wil starten.
onsteking heeft hij (zeer goed zelfs) en benziene krijgt deze ook (monopiont).
wat wel opvalt is dat deze inorm veel benziene krijgt volgens mij. dit viel me op als ik boven de injector keek terwijl er gestart werd.
alle parameters klopen volgens het diagnose toestel (delphi).
alle sensoren zijn al eens uitgetroken geweest (voor noodloop te faken) helpt ook niet.
er zit wel een foutcode in van sleutelcode herkening.
zou het moglijk zijn dat deze zijn sleutels niet herkent?
het zou mij wel sterk verwonderen.