Geplaatst: 09-11-2009 21:56
[141044]Wat is de makkelijkste manier om de stabilisatiestang te vervangen aan de voorzijde van deze Alfa?
Moet ik het subframe laten zakken? Het lijkt er op dat de tunnel van de uitlaat ook nog over het subframe gaat.
Wie weet er raad
Alvast bedankt