Stabilisatorstang vervangen.

2 reacties

Merk
Alfa Romeo
Model
147
Type
Onderwerp
Motorcode
16 16v 88kW
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 09-11-2009 21:56

[141044]Wat is de makkelijkste manier om de stabilisatiestang te vervangen aan de voorzijde van deze Alfa?

Moet ik het subframe laten zakken? Het lijkt er op dat de tunnel van de uitlaat ook nog over het subframe gaat.

Wie weet er raad

Alvast bedankt