3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 12-11-2009 20:25
[141270]Hallo, ik heb een stelmotor van de airco temperatuur regeling defect. Weet iemand hoe ik daar bij kan komen ?
Het is de rechter kant, deze blijft koud terwijl de kachel aanstaat.