Geplaatst: 02-03-2010 21:24
[150042]hey,
ik ga volgende week zaterdag een kachel radiateur vervangen, van zon beest [img]http://i.fokzine.net/s/smile.gif[/img], nou was m'n vraag moet het dashboard er uit of kan het zo ?
edit mijn fout, is een 94'er :)