Geplaatst: 10-03-2010 13:27
[150676]De auto staat telkens zonder stroom het lijkt dan dat er ergens spanning op blijft staan de lamp van de gordel en de lamp van het stuur op het dashbord branden dan een beetje flauw,ook blijft soms het gehele dashbord branden dus alle lampjes,onder motorkap alle massa punten al schoongemaakt.