Geplaatst: 12-03-2010 11:11
[150842]Hallo heb hier een berlingo 1.9D Met een lucas pomp 51KW
Deze auto heeft een rook probleem!
Als je deze auto start sochtends is er niks aan de hand!
maar na een paar seconden gaat deze roken! totdat de temperatuurzender op het
2de streepje staat dan is het weg! als je hem dan stil zet en hem even half uurtje laat afkoelen
dan rookt die weer tot de temperatuur meter op 90 graden staat!
Hij rookt heel erg blauw/wit en verbruikt geen Koelvloeistof en geen olie!
Iemand ervaring met dit?
MVG arie