Geplaatst: 15-03-2009 12:43
Hallo mensen,
deze vw bora 1.9 tdi van 2001 heeft een slechte warme start, als de auto warm is gereden en je zet de motor af en je wilt weer starten dan duurt het ongeveer 10seconden voor dat hij aanpakt.koud is er geen enkele probleem,de motor verbruikt ook meer brandstof dan voorheen.heeft iemand hier ervaring mee? de auto is uitgelezen geen storings codes aanwezig.
alvast dank