3 reacties
Lid sinds: 21-12-2007
Geplaatst: 07-02-2009 16:25
Mijn claxon werkt niet, het probleem zit in het stuur. Kan iemand mij uitleggen hoe ik de kap van het stuur kan verwijderen?
Dries