Geplaatst: 08-06-2008 17:29
espace 2.2 dci startte niet . indicatie inspuitsysteem buiten werking. Heb brandstoffilter vervangen en dan alles ontlucht. stekkers eens losgedaan en teruggezet auto startte weer. Verschillende keren gestart en gereden zonder problemen.Naar een Renault dealer om alles te resetten geen foutcodes meer alles ok.Bij laatste test weer niks geen foutcode maar had wel gezien dat er lucht in doorschijnende leiding zat.Bij het zoeken van de lek 2 injectoren zaten ondergedompeld in de brandstof. Mijn vraag hoeveel is de testdruk bij deze injectoren en welke spanning moet erop gezet worden om deze te openen.Alle injectoren zijn gedemonteerd. Alvast bedankt. Jee