Geplaatst: 31-03-2010 18:43
[152476]hallo.ik heb de distributieriem gedaan van deze wagen.op stationair toerental draait deze wagen perfect.trekt ook goed op,rookt niet.
maar als je gas geeft,hoor je precies getik in de motor.van wanneer je het gas lost,is dit weg.kan dit te maken hebben met een verkeerde timing?
er staat een sensor op de hoge druk pomp ook.dus ik veronderstel als de timing niet juist staat,dat hij dan een motorstoring zou melden.heeft iemand dit ook al gehad?
mvg,
Aerts Rik