Geplaatst: 30-03-2010 21:07
[152421]Hi, ik heb hier een S320 W220 van 1999. De remmen werkten heel goed toen ik reed, en plots kon ik de rempedaal helemaal induwen, kon niet meer remmen..Wat kan hier de oorzaak van zijn? De ABS-pomp heb ik er al afgehaald, maar geloof niet dat daar iets mis mee is. De remvloeistof heb ik ook vervangen..Nu heb ik de hoofdrem-pomp eraf gehaald, dat is dat onderdeel waar de remvloeistof-reservoir erop wordt gemonteerd, vlak achter de remkracht-verdeler..Kan die hoofdrem-pomp kapot zijn..Maar dat lijkt me ook iets mechanish, ik denk dat daar niet veel mee kan gebeuren. Heeft iemand hier misschien ervaring mee?