Geplaatst: 03-04-2010 20:27
motor laten reviseren,nieuwe zuigers+veren,injectoren laten testen.
Motor gemonteerd maar deze start niet(slaat niet aan)
Injectoren geprogrammeerd met bosch kts670
Geeft wel foutcodes 1641-1642-1643
Zou het kunnen dat door de lange stroomonderbreking(3 maand) de computer zich blokkeerd?