Geplaatst: 08-04-2010 13:31
[153018]Nadat een klant van ons schade heeft gereden met een space star, werkt de verbruikscomputer niet tot nauwelijks.
Schade was LV, 2 linkerdeuren en LA scherm.
Zit er ergens een sensor of iets? Hij varieert bijna nix meer nu. Staat hele tijd op 8,1/8,2.
Zowel stationair als op toeren.
GR berry