Geplaatst: 25-04-2009 9:10
remmen zijn weer tiptop in orde
nieuwe remcilinder links achter erop gezet
nieuwe remvloeistof etc etc
heb de motor al schoongekregen met een reiniger
ff een slangetje los gemaakt en met draaiende motor a 1500 toeren ff laten draaien
en erin gespoten
er is nu duidelijk verschil te merken
maar een luchtfilter ga ik niet halen
de kosten zijn nu ondertussen zo hoog opgelopen dat ik het nu wel prima vindt
en je doet het allemaal belangeloos en komt geen knaak binnen en het andere werk blijft liggen
en we moeten allemaal s`avonds een stukje vlees op tafel krijgen
maar morgen haalt hij hem op en dan stop ik met dat bijmekaar geraapte ding