Geplaatst: 04-07-2008 17:46
Hallo collega's,
Heb hier in de garage een e36 staan die niet meer start. Probleem met alarm.
De afstandsbediening werkt niet en de alarm is aktief. De cv werkt wel met de sleutel in het portierslot.
Het is een originele apparte afstandsbediening (rechthoekig bakje met een hoek af en met één knopje).
Kan iemand me vertellen hoe ik zo'n afstandsbediening kan inleren? Of eventueel het alarmsysteem omzeilen, klant wil geen overdreven kosten maken.
Groeten