Geplaatst: 03-10-2008 14:04
Hallo allemaal.
Wie weet wat er allemaal mogelijk is. Wij hebben een focus staan zonder foutcodes maar wel met een probleem.
Soms brandt het ABS lampje. Alle tips die we (op andere vragen betreffende deze storing op dit forum ) gelezen hebben al geprobeerd, maar zonder resultaat.
Wil nu als laatste middel het instrumentenpaneel vervangen (wordt verscheidende keren als oplossing aangegeven). Is een gebruikte mogelijk? Wat gebeurt er met de KM stand? Zit er eern startblokkering in het paneel?
Of moet er verplicht een nieuwe in?