3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 08-12-2009 10:47
[143032]automaat schakelt niet op blijft in 2e versnelling staan.
storingscode automaatbak geen + op klepblokhuis ,code is niet te wissen.
heeft er soms iemand een elektrisch schema ?
of enig idee wat dit kan zijn