hoog stationaire lopen

3 reacties

Merk
Peugeot
Model
306
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0 xsi
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 11-12-2009 12:03

[143230]Hoi,

Ik heb een 306 2.0 xsi. Motor loopt hoog stationaire. Complete inlaatspruitstuk al vervangen met sensoren. Nog niet uitgelezen.

Oude 2 polige stekker aansluiting. Verder valt de snelheidsmeter na een tijdje uit, rest van de meters doet het wel, de dagteller en kilometerteller niet.

Ook zit er een buitentemperatuurmeter in (naast tijdsaanduiding) en die doet het ook niet goed.

De centrale deurvergrendeling doet het niet en ook niet de elektrische spiegels. Dit zit vermoedelijk in de aanlsluiting (doorvoer in de deur) kabels zijn hier geknakt en dit is denk in een probleem want op de sloop hebben de 306jes dit allemaal.

Met wat voor diagnose apparatuur kan ik dit uitlezen en verkrijgen en wie heeft een idee voor boven genoemde storingen.