Geplaatst: 16-07-2009 12:32
Beste collega`s, wij overwegen de aanschaf van een oprijwagen merk iveco type 30 -8 , bouwjaar 1992 . Heeft iemand ervaring met deze lichte vracht wagens. Waar moet ik eventueel extra op letten? Deze 2.5 liter motor zonder turbo zijn deze betrouwbaar of hebben deze zwakke plekken. Zal deze motor voldoende vermogen hebben.
De versnellingsbak en differentieel zijn deze betrouwbaar?
Zijn er voor de rest nog zwakke plekken , chassis bijvoorbeeld zwak.
Alvast bedankt voor de informatie.