Geplaatst: 12-09-2008 21:17
[111520]Ik zit met het volgende probleem, mijn schoonzus heeft een probleem met het acceleren. Ik heb het idee dat de auto inhoudt op een bepaald punt en als hij dat punt voorbij is, gaat hij gewoon door. Dit probleem vind niet plaats bij rustig acceleren, maar bij het normaal dooracceleren.
Kan iemand helpen met dit probleem. Auto heeft net een aantal reparaties gehad, de volgende reparaties zijn uitgevoerd.
1. vervangen van klepdekselpakking
2. bougies vervangen
3. bougiekabel is nagekeken
4. gat in de uitlaat dichtgelast
5. gereinigd bij de bougies
6. band gewisseld
7. remkabels vervangen
8. injectoren gereinigd
De auto had dit probleem niet, voordat hij naar de Bovag garage ging. Reparatiekosten bijna € 1.000,00
De garage zegt dat ze dit zouden willen nakijken voor een zacht prijsje, geloof je het zelf?
Ik hoor het wel.
Groeten Executive