start niet of heel slecht!!!

5 reacties

Merk
Seat
Model
Leon
Type
Onderwerp
Motorcode
1.6 16V/BCB
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 26-04-2010 11:20

[154198]Goede morgen,

Ik heb een klant met de klacht dat z'n auto soms niet of heel slecht start.

Hij doet dit +/_ één keer per maand. Motor manegment is storings vrij.

Dit kan natuurlijk 101 oorzaken hebben, maar nu start hij goed!!!!!!

Iemand een idee???