Geplaatst: 30-04-2010 13:01
[154452]Hallo,
Ik heb hier een Peugeot 306 station staan uit 1996 met een 1,4 8V (mot.tu3jp) motor en deze is kapot (drijfstanglagers)Nu kreeg ik de vraag of er ook een 1.6 in zou gelegd kunnen worden?Wie weet er hier meer van? En moet dan ook heel de kabelboom veranderd worden?Of evt iets anders?