Geplaatst: 22-05-2008 17:18
[104878]Hoogteregeling werkt niet. Signaal komt goed aan op koplamp en stadslicht plus ook (volgens schema zijn deze nodig voor de hoogteregeling ) Signaal spanning (over de koplampregeling + en - ) verloopt tussen de 7v en 10.5 volt .
Deze waarden zijn gemeten bij de R koplamp en ik kom eigenlijk uit op een defecte hoogteregeling in de koplamp zelf. Komt dit voor?
Ps auto heeft geen xenon.