Hoogteverstelling werkt niet Mazda 6 "gewone" verlichting

3 reacties

Merk
Mazda
Model
6
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-05-2008 17:18

[104878]Hoogteregeling werkt niet. Signaal komt goed aan op koplamp en stadslicht plus ook (volgens schema zijn deze nodig voor de hoogteregeling ) Signaal spanning (over de koplampregeling + en - ) verloopt tussen de 7v en 10.5 volt .

Deze waarden zijn gemeten bij de R koplamp en ik kom eigenlijk uit op een defecte hoogteregeling in de koplamp zelf. Komt dit voor?

Ps auto heeft geen xenon.