Geplaatst: 14-11-2009 14:35
[141405]goeiedag,
Volgende probleem: Klant heeft zelf de auto olie ververst en filter vervangen.
Vanaf dit moment wil de auto niet meer aanslaan... Weet niet of het iets met het olie verversen te maken heeft...
Geen enkel systeem in de hele auto is uit te lezen. Alle zekeringen zijn goed ( zover ik ze kan vinden )en diagnose aansluiting krijgt wel spanning.
Ook het gloeilampje brand niet bij het op contact zetten.
Wat zou dit kunnen zijn??
Mvrgr J