Geplaatst: 25-05-2008 14:29
[105030]2 vragen over deze aygo 1000 km op de teller
deze auto valt regelmatig stil bij het wegrijden vanuit stilstaand met warme motor.
als je bij deze auto (stilstaand) vanaf stationair gas geeft is het net of wanneer je de 1100 toeren passeert de uitlaat inwendig defect is (maak veel meer geluid dan in het begin)
wie herkent dit