Geplaatst: 26-05-2008 13:34
[105095]Ik ben bezig aan een golf 2 1.8 16v gti, deze auto kwam binnen met het probleem hevig in te houden.
ik ben er mee gaan rijden en het bleek dat de auto bij een constante snelheid en motor toerental hevig schokt.
ik heb ondertusen al t een en ander vervangen:
-hall en impuls gever
-rotor (verdelerkap is nieuw)
-bougiekabels
-bougie's
ik heb de distributieriem ook op tijd gecontroleerd, bleek dat deze aan vervanging toe was dus dat ook meteen maar gedaan.
Ik ben een beetje uit de ideeen, op het vervangen van een brandstof filter na dan.
Heeft er iemand een idee?
Met vriendelijke groeten van Rudolf