Geplaatst: 15-11-2009 21:55
[141498]hoi
ik heb n mondeo staan die maar op 2 cilinders loopt, bobine al vervangen maar geen resultaat, kabelboom gecontroleerd geen breuken, t lijkt er heel sterk op dat er geen signaal uit de computer komt,
nou had ik al n gebruikte computer gehaald maar deze moest opnieuw worden ingeleerd zodat de start onderbreking van de sleutels werkte.
het nummer van de computer kwam niet helemaal overeen met de oude computer, omdat ik nergens dezelfde computer kon aankomen met dezelfde nummers.
toen ik bij de ford aankwam om de sleutels te laten inleren zeiden ze dat ze de sleutels wel konden inleren maar dat er dan diverse functie's niet zouden werken van de auto omdat de nummers niet t zelfde waren.
een nieuwe computer kost maarliefst 900 euro's iemand ervaring met dit soort problemen ? of iemand die weet ofdat ik als nog de gebruikte computer zou kunnen gebruiken ?