Geplaatst: 16-11-2009 19:10
[141545]Ik heb de auto een maand geleden gekocht, toen werkte de abs nog en de zelfcheck was goed(lampje lichte op, ging uit). Sinds een week licht het lampje niet meer op en werkt de abs dus niet. Nu heb ik de zekeringen nagekeken, die zijn nog heel. Ik heb het instrumentenpaneel uit elkaar gehad, omdat ik dacht misschien kan ik het lampje los vervangen. Dat is dus ook niet zo. Zouden jullie mij misschien verder op weg willen helpen, met dit probleem. Alvast bedankt.