Geplaatst: 19-11-2009 16:31
Hallo,
Ik heb problemen met de deurschakelaar.Als de deur LV opengaat gaat niet altijd het lampje branden.Als de deur met een smak wordt gesloten en weer geopend gaat het lampje meestal wel aan .Ik neem aan dat het de schakelaar is maar weet
niet precies waar hij zit (waarschijnlijk in het slot?)Maar helemaal niet hoe hij is te bereiken en te vervangen.
Het is met name vervelend dat ook de waarschuwing van "licht brand nog" daardoor ook niet werkt.
Heeft iemand een tip.
Alvast bedankt Ton