distributi riem

3 reacties

Merk
Seat
Model
Ibiza
Type
Onderwerp
Motorcode
1.4 16v
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-06-2008 12:12

[105524]hallo

na het vervangen van de dis. riem tikte de motor een beetje na controle bleek de een van de twee nokkenassen er 1 tand naast te staan.

na dit te hebben gecorigeerd liep hij redelijk tot goed na een proefrit was er niets te merken nu 3 dagen later trekt de auto niet meer met optrekken in de eerste versnelling, in 2 3 4 en 5 is er niets van te merken.

wat kan dit zijn iets mechanisch of een electrisch probleem ontsteking of sensor of zo iets .

alvast bedankt voor jullie mee denken

mvg john