Geplaatst: 03-06-2008 12:12
[105524]hallo
na het vervangen van de dis. riem tikte de motor een beetje na controle bleek de een van de twee nokkenassen er 1 tand naast te staan.
na dit te hebben gecorigeerd liep hij redelijk tot goed na een proefrit was er niets te merken nu 3 dagen later trekt de auto niet meer met optrekken in de eerste versnelling, in 2 3 4 en 5 is er niets van te merken.
wat kan dit zijn iets mechanisch of een electrisch probleem ontsteking of sensor of zo iets .
alvast bedankt voor jullie mee denken
mvg john