Geplaatst: 04-06-2008 20:47
[105623]Ik heb hier een X5 waarbij ze kortsluiting hebben gemaakt met het plaatsen van tuning-koplampen.
Sindsdien werkt de centrale vergrendeling, de binnenverlichting en het alarm niet meer. Het probleem
zit waarschijnlijk in de centrale module. Nu is de nieuwprijs hoog en moet ik op zoek naar een 2dehands.
Kan een 2dehands gewoon geplaatst ? Moet deze geprogrammeerd worden ? Iets anders waar ik
op moet letten ?