Geplaatst: 10-06-2008 19:55
[105937]goeiedag,
ben opzoek naar de ontvanger van de centrale deurvergrendeling maar kan deze niet vinden.
hoort volgens zeggen achter het binnenlampje te zitten maar daar hangen alleen 2 loze kabelboompjes met elk 3 draden.
De vergrendeling dus ook het alarm reageren niet op beide sleutels vandaag...
mvrgr JAN