Geplaatst: 20-11-2009 22:40
Deze Punto trekt niet goed op. Bij gas geven met stationair toerental valt de auto even terug in toerental om dan te doen wat je wilt. Was het een type met carburateur geweest zou je zeggen dat de acceleratie-pomp niet goed werkt.
Met uitlezen met de Bosch KTS geen foutcodes, viergastest is ook normaal. Auto is zo ingeruild en een historie is dus niet bekend. We zijn volgens mij niet de eerste die aan het zoeken zijn. Regeleenheid op inspuithuis, temperatuurzender, bougies kabels en bobines waren reeds vervangen.
Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?