Geplaatst: 24-11-2009 12:19
Ik moet de motor demonteren van deze auto.De bak is er vanaf ivm met geluid koppeling.Bleek er ongeveer 4 mm speling op de krukas te zitten.Nu is mijn vraag moet de motor er naar boven of naar onder uit? En als hij er weer in moet kan dat met de bak er weer op of is in stappen makkelijker?
m.v.g. John