Geplaatst: 22-11-2009 16:07
[141925]Is niet specifiek Toyota.
Onlangs hebben wij uit een auto de carkit verwijderd, hierbij is er ook een Frequentie verdeler uit gehaald. Wij dachten dat deze van de carkit was, niet dus. Het apparaatje is voor de cruise control, het regelt de signaalsterkte voor de snlelheidsmeter.
Wie kan mij aan het aansluit schema van de Frequentiedeler/versterker van Siemens VDO type X39.397.000.002 helpen zodat wij deze weer op dezelfde manier aan kunnen sluiten?
Met vr groet
Ruud Lucke
garage lucke Amsterdam
www.garagelucke.nl