6 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 27-02-2010 18:29
heb de stekker van de luchmassameter getrokken om te kijken of de vermogen verbeterd wordt..heeft geen nut gehad..weet er iemand hoe je de foutcode kan wissen?motorstoringslamp brandt nu.. auto heeft geen power meer..