Geplaatst: 27-02-2010 17:50
[149775]ik heb hier een golf 3 tdi uit januari 95 dus oude model zonder opvoerpomp in de tank maar ik wil dat ding kopen voor de handel en dus goedkoop maken maar mou start tie niet krijgt naar mijn idee te weinig brandstof want het lijkt alsof die wil aanslaan maar net niet heb al nieuwe brandstof filter gemonteerd maar lijkt alsof de filter nooit helemaal gevuld word komt wel brandstof bij de pomp maar heb geen druk bij verstuivers wie kan me helpen