Lid sinds: 16-03-2009
Bijdragen: 14
Geplaatst: 08-05-2009 7:52
Kan er op een standaard radio bmw e46 bouwjaar 2000 een sub op aangesloten worden of in iedergval een geluids installatie Alvast bedankt