5 reacties
Lid sinds: 04-12-2007
Bijdragen: 16
Geplaatst: 16-02-2009 23:30
Ik ben benieuw wat de verzekering vindt van dit weghalen van de startblokkering.Mijn gevoel zegt me dat als de auto gestolen is, de verzekering niet of minder zal uitbetalen.