Geplaatst: 04-03-2010 12:20
[150148]nadat de gastank leeg gereden was schakelde de auto op benzine.
Na 300 meter gereden te hebben begon de auto slecht te lopen, hier in de werkplaats aangekomen liep de benzine uit de uitlaat.
De injectoren heb ik laten controleren en zijn allemaal goed, de stekkers van de gastank en de verdamper heb ik er al afgehaald zodat de auto niet op gas en benzine tegelijk lopen kan maar zonder resultaat.
Uitgelezen storing P0201 injector cirquit storing cilinder 1 (permanente storing)
Is er iemand die een dergelijk probleem al eens is tegengekomen?