gloeibougies

2 reacties

Merk
Audi
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
2.5 tdi
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 02-03-2010 21:52

[150049]Hoe belangrijk zijn de gloeibougies bij deze type motor? Moet hij zonder de werking van de gloeibougies ook fatsoenlijk aanslaan? Ik weet van een mercedes Vito namelijk dat die zonder de werking van 4 gloeibougies ook nog goed aanslaat, hij nagelt alleen een paar seconden... Ik heb namelijk het probleem dat hij soms gewoon niet lekker aan wil slaan, warm/ koud maakt niet uit... Ik moet wat langer doorstarten en als hij dan aanslaat heb ik even flinke rook ontwikkeling... heb temp sensor al vervangen... oh ja 2 van de 6 zijn er kapot....